Helpdesk

H εφαρμογή Huru Helpdesk μετά από τις τροποποιήσεις που δέχτηκε από την Διεύθυνση Πληροφορικής και νέων τεχνολογιών, σχεδιάστηκε  για να βοηθήσει τους  υπαλλήλους του Δήμου Ρόδου, να δηλώνουν γρήγορα και εύκολα τα αιτήματά  - βλάβες τους προς την διεύθυνση πληροφορικής, την παρακολούθηση και τον χειρισμό των θεμάτων υποστήριξης από τους προϊσταμένους.

Μερικά από τα χαρακτηριστικά είναι:

 

  • Ολοκληρωμένη βάση γνώσεων  (Knowledgebase)
  • Οι χρήστες μπορούν να δουν την πρόοδο σχετικά με κάποιο ζήτημα και να υποβάλουν συμπληρωματικές πληροφορίες
  • Οι χρήστες μπορούν να φορτώσουν και να επισυνάψουν αρχεία στα ζητήματα που δημιουργούν
  • Έχει ενσωματωμένη λειτουργία που εμφανίζει μία αναφορά σχετικά με το χρόνο που δαπανάται ανά κατηγορία και ανά υπηρεσία.