Η απογραφή υφιστάμενου μηχανογραφικού εξοπλισμού του δήμου Ρόδου πραγματοποιήθηκε από τις 18/12/2011 έως και 02/02/2012 μετά από την απόφαση δημάρχου 2635/2011 με την οποία συγκροτήθηκε η ομάδα απογραφής ως εξής:
- Μανίκαρος Νικόλαος, ΠΕ11 Πληροφορικής, Συντονιστής
- Καστανάκης Βασίλειος , ΠΕ11 Πληροφορικής, μέλος
- Χρύσης Εμμανουήλ, ΤΕ17 Διοικητικού – λογιστικού, μέλος
- Ντρίτσος Χρήστος, ΤΕ 19 Πληροφορικής, μέλος
- Κατταβενός Νικόλαος ΠΕ11 Πληροφορικής, αναπληρωματικό μέλος.
Σκοπός της ομάδας ήταν η λεπτομερή καταγραφή του υπάρχoντος μηχανογραφικού υλικού σε
- Υπολογιστές
- Οθόνες
- Εκτυπωτές
- Φωτοτυπικά
- Πολυμηχανήματα
- Φαξ
- Τηλέφωνα
- Σαρωτές
Καθώς και το λειτουργικό σύστημα και οι εφαρμογές γραφείου τύπου Office.