Απογραφή

Η απογραφή  υφιστάμενου μηχανογραφικού εξοπλισμού του δήμου Ρόδου πραγματοποιήθηκε από τις 18/12/2011 έως και  02/02/2012 μετά από την απόφαση δημάρχου 2635/2011 με την οποία συγκροτήθηκε  η ομάδα απογραφής ως εξής:

  1. Μανίκαρος Νικόλαος,  ΠΕ11 Πληροφορικής, Συντονιστής
  2. Καστανάκης Βασίλειος , ΠΕ11 Πληροφορικής, μέλος
  3. Χρύσης Εμμανουήλ,  ΤΕ17 Διοικητικού – λογιστικού, μέλος
  4. Ντρίτσος Χρήστος, ΤΕ 19 Πληροφορικής, μέλος
  5. Κατταβενός Νικόλαος ΠΕ11 Πληροφορικής, αναπληρωματικό μέλος.


Σκοπός της ομάδας ήταν  η λεπτομερή καταγραφή του υπάρχoντος μηχανογραφικού υλικού σε

  • Υπολογιστές
  • Οθόνες
  • Εκτυπωτές
  • Φωτοτυπικά
  • Πολυμηχανήματα
  • Φαξ
  • Τηλέφωνα
  • Σαρωτές

Καθώς και το λειτουργικό σύστημα και οι εφαρμογές γραφείου τύπου Office.